Smågrejjor + ett kul projekt!

Hello allihop!

Jag längtar tills skolan slutar!!!! Då ska jag börja sommarjobba, och gissa vad?! Jag har 2 olika sommarjobb! The cash will be rolling in! Jag ska jobba på mitt andraval, ales kulturförening någon gång i mitten av sommaren. När jag inte är där så ska jag åka hela vägen in till stan och jobba i min tyskalärares barnklädesbutik. Jag vet dock inte vad jag ska jobba med i butiken. Kanske hjälpa henne sy kläder, fixa pr, städa, packa upp och ner varor eller fotografera.

En annan sak jag vill berätta om är att jag lääängtar tills Micha och jag ska in till stan, för vi har ett litet projekt på gång med närmaste snabbmatsrestaurang. Ingen som är för trång dock... Ni kommer få höra mer om detta, så att ni kan komma och delta eller kolla på.

Förresten, Michelle, kan du skicka bilden på mig i den gröna peruken så kan jag lägga upp den här så att mina läsare får se hur snygg jag är i grönt hår? ;) Det skulle vara jättesnällt, thanx på förhand!

Ha det bäst alla galningar!

<3 from google eller nåt... :P//Flickan Med De Många Namnen!!!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0