REKORD!!!

Haha okej okej, jag vet... Ett rekord på 17 är inget att vara jätteglad över, men jag har skrivit 73 inlägg (detta är nr. 73) och inte förrän nu kom jag på att om man lägger upp länkar på facebook så får man fler besökare!!! Så jag är överlycklig över mina 17 unika besökare som är 9 fler än förra rekordet!

Haha slå er i väggen Göteborgsbloggare med 400 000 besökare om dagen, FÖR HÄR KOMMER JAG!!!
With or without you av U2 spelas på Windows Media Player och jag känner mig ON TOP OF THE WORLD!!!
Haha, love you guys så nu ska jag bjuda på en cool bakgrundsbild till datorn som jag hittade på....wait for it... !!! Var annars? ;)







Jaja, det får väl räcka för idag...

Ha det bäst och 10000000000 kramizar på er allihop!!!

fuzzy heart//Flickan Med De Många Namnen!!!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0