Lite kuliga tester!

Har du en blogg du med? Då kan du kopiera testerna och lägga upp dem på din virtuella dagbok med dina egna svar! Annars: läs och ha kul! Man vet aldrig vad för sorts galenskap som finns här! Testerna (och fler än dessa) hittade jag på Snyggareblogg.

Här kommer de:

Tre saker-testet:

Tre saker jag inte förstår mig på: hur man sätter ihop en telefon så att den fungerar, hur glödtråden i en lampa faktiskt glöder, hur du hittade till min blogg. Berätta gärna!
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: (vardagsrumsbordet) vindruvor, vattenglas, värmeljus
Tre saker jag gör just nu: andas (for now), blinkar, skriver
Tre saker jag vill göra innan jag dör:
medverka i en Tim Burton-produktion, uppträda på Broadway, se Grand Canyon
Tre saker jag kan: sjunga, dansa, spela teater (det var en lätt fråga!)
Tre saker jag inte kan: Flyga utan hjälp (tränar dock), lyfta en lastbil, hjula (tränar på det med).
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Rockbandet Queen, offentliga tal som handlar om jämlikhet och frihet, dina vänner
Tre saker jag skulle vilja lära mig: hjula, stå på händer, volta (akrobatisk själ men inga muskler)
Tre favoriträtter: pizza, indiska köttfärsspett, spaghetti och köttfärssås/köttbullar

Mode-testet

Beskriv din stil med 3 ord.  -Bekväm, snygg, JAG!
Vad innebär mode för dig?  - Problem och möjligheter! Tänker man design så finns inga gränser!
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker?  -Shock, Lindex, Ellos, Bonprix, H&M, och MÅNGA fler!
Shoppar du second hand?  -ABSOLUT! Om jag hittar rätt grejjer vill säga ;)
Vilken är din favoritdesigner?  - Michael Kors! Och mig själv så klart... Åsså kompisarna som också designar. :)
Vad är din favorit i höst?  -Är det inte sommar nu? Haha, höstfavoriten är jordfärger, grönt, brunt, svart, mörkrött, gärna stickat (det som inte kliar då alltså)...
Hur mycket shoppar du för i månaden?  -Denna månaden? Ca. 100 kronor :P Vanligtvis inte så mycket alls.
Dyraste plagget respektive billigaste?  - Som jag äger nu? Dyraste blir nog skor för 500 kronor. Billigaste? Nåt secon-hand för typ 20/30 kronor.
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?  - Nej, mer för då är jag ju rik kändis!
Brukar du tröstshoppa?  - Nej, jag shoppar vilket humör jag än är på!
Högklackat eller lågklackat?  -Beror på tillfälle. Gärna gympadojjor :P
Vilken är din drömväska?  - Snygg mönstrad lapptäckesväska jag såg för någon dag sen, eller helt enkelt något färgglatt udda.
Vilket blir ditt nästa köp?  -Kläder och accessoarer på Shock! Längtar tills jag har nog med pengar för det!
Vilka är dina stilikoner?  -Folk i filmer som har såna snygga klänningar (typ viktorianska, gotiska), eller (så klart) Johnny Depp i sina filmroller, en MASSA folk helt enkelt.
Favoritplagg just nu?  -Korta jeansjackor och stuprörsjeans. Snyggt, och förvånansvärt lätt att dansa i!
Favoritaccessoarer?  -Hatt, smycken (massor!) osv.

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: En bra film på tv! Ska få också, Miss Marple med den rätta Miss Marple!
DAGENS KLÄDSEL: Svartvit t-shirt med serietidningstryck o bred hals, mörka stuprörsjeans, grå-lila ankelsockar.
DAGENS FRISYR: Hängande med potential till luggfläta nån gång mot kvällen...
DAGENS LÅT: A Whole New Worls från Disneys Aladdin. Eller This Is Me av Demi Lovato.
DAGENS PLANER: Slappa äta och kolla på film.
DAGENS SAKNAD: Simtur med kompisarna i en fräsch sjö där fiskarna inte är sällskapssjuka. Och SOL!!!
DAGENS DUMMASTE: Kommer inte ihåg, hjärnan var ute i rymden då.
DAGENS MISSLYCKANDE: Inget än. TA I TRÄ!!!
DAGENS DROG: Vindruvor. ÄLSKAR dem! Och jordgubbar.
DAGENS KÖP: Inget, har inte varit utanför huset idag. Hihi.
DAGENS GODIS: Rollo-kolor! Eller polkagrisar om jag kan få tag på några...
DAGENS HUMÖR: Glad, skönt slapp.
DAGENS CITAT: "Me, I'm dishonest. And a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you ought to watch out for, 'cause you can never predict when they are about to do something incredibly...stupid." Sagt av Captain Jack Sparrow.
DAGENS ROLIGASTE: Okej, ännu ett citat men jag älskar ju filmen så... "You seem familiar. Have I threatened you before?"

Allmänt test

Vilken svordom använder du mest?  -Damn it! Eller bloody hell (om det kan kallas svordom-mer som ett allmänt uttryck)
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Har ingen. Gööött. xD
Var köper du dina matvaror ifrån? -ICA
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? -Yep. Fotograf i själen, men med rätt grejjer kan jag nog trivas som modell.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? -Ett slott i Rumänien. Eller hela Shocks Göteborgsbutik.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? -Ja. Mind your own buisness!
När var senast någon stötte på dig? -Va? Jag träffade en människa senast igår. Fast du kanske menar flörtade.
Vad åt du till middag senast? -Spaghetti och kassler. Mmmmmm.....
Kan du vissla? -Yes sir! Or ma'am. Don't really know.
Tittade du på tecknat när du var liten? -Är det ens en fråga? Det är väl klart att jag gjorde!
Äger du några popband t-shirts? -Är Guns n' roses ett popband?
När flög du senast? -Hem från Polen med klassen för nån månad sen.
Pratar du några andra språk? -Många! Fyra ganska flytande, andra lite grand. Åsså Gibberish såklart.
Har du gråtit offentligt? -Eh... Det tror jag. Det gjorde väl alla när de var typ ett år gamla. x)
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? -Piercing-nej, tatuering- man vet aldrig.
Vad har du med dig in på bion? -3D glasögon om det behövs, popcorn, läsk, godis ibland.
Vad har du för väder? -Jag har inget väder, men utomhus skiner solen just nu.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? -Ska börja gymnasiet i höst!
När sov du senast på golvet? -Vet inte. Men det är kul!
Vilken är din favorit drink? -Coca cola. På riktigt. Inte substitut-coca cola, som Pepsi.
Gillar du din boendesituation? -Ja, men jag skulle hellre bo i villa eller slott.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? -Spelar ingel roll, vad som helst!
Är dina dagar fullbokade och stressiga? - Bara om jag vill att de ska vara det.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? -Ibland. Det gör väl alla någon gång.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? -16 nu i Juli.
Tror du på liv på andra planeter? -Ja det är klart jag gör! :D
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? -Let your smile be your umbrella, och att det finns de som bryr sig. Då pratar jag hellre med dem än med mig själv.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? -Nja, det vet jag inte, men sky gliding skulle vara kul.
Tycker du om att krama folk? -YESBOX! Klart jag gör! Världen behöver fler kramar!!!
Äger du en digitalkamera? -Japp, och jag älskar den!
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? -MÅNGA. Men bara de galna och udda typerna (i positiv benämning)! :D
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? -Nej, jag tar hellre ett mejl. :) Eller sms.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? -Nej, jag äter bara ekologiskt och kravmärkt osv.
Är du mörkrädd? -Varför skulle jag vara det? Det är inte mörkret som skrämmer folk, det är vad som skulle kunna FINNAS i mörkret.
Tre saker du alltid har med dig? -Mobil, kamera, bok. Oavsett säsong eller väder.



Det var allt folks! Kommer ett till inlägg idag tror jag nog... ;) Om ni själva lägger upp ett test på er blogg eller hemsida så säg gärna till, då tittar jag in och ser vad ni är för ena personer!

Ha det bäst allihopa!

fuzzy heart//Flickan Med De Många Namnen!!!


Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0