First time EVER!!!


Good busdriver                   ----->                   Peace and non-violence!

Hejsan hallå alla igen idag!

Jag kom på att jag har glömt att berätta en sak! När jag var på väg hem från mitt sommarjobb på Ale Mångkulturella förening (titta gärna förbi någon dag, öppet vardagar 14-18 i källaren till Netto-huset i Bohus) så åkte jag ju buss hem.

Nu var det så att jag satt fram i bussen så jag såg busschauffören. Hans telefon ringde och jag tänkte "Åh nej, inte en till som ska sitta med tre fingrar på ratten medan han pratar om vad han gjorde förra helgen och skiter i vägen framför honom. Krash på väg!", men döm om min förvåning, gissa vad han gjorde!

Han tog upp telefonen, tittade på den, sade in i luren "Du jag ringer dig sen, jag jobbar" och lade på.

FÖRSTA GÅNGEN I VÄRLDSHISTORIEN jag sett en busschaufför för Västtrafik neka ett mobilsamtal! EVER!

Eloge till Mr. Chaufför som körde buss 402 Älvängen mellan bohus och Alafors idag klockan 18! Dig tycker vi alla om, för det är såna som du som förhindrar bussolyckor på vägarna!

Det var allt jag ville säga...

Ha det bäst allihopa!

//Flickan Med De Många Namnen!

Btw, SHEEET va snygga bilder som kommer upp om man Googlar på Peace (bildsök såklart)!!!

Kommentarer
Postat av: Michelle

det är inte varje dag man ser det :O

bra att nån tänker med hjärnan o inte röven iaf...

2010-07-15 @ 23:01:36
URL: http://tthisgirl.blogg.se/
Postat av: It´s just me-Fatima

Haaan är grymt fucking het! Jääävlar va han är snyggggg sexig, hans leende, hans rööst, hans alllt ;o Min drömman.com? ;o



Du jag undara samma sak, vf allltiiid den man vill ha? Gay deffientiv ^^

2010-07-16 @ 01:27:11
URL: http://juuustmee.blogg.se/

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0