Filmcafé!

Hejsan allihopa!
Nu ska ni få ett tips på en bra sajt till alla er som vill stå framför eller bakom kameran! Ni som vill bli skådespelare, regissörer, filmare, osv osv osv kan gå in här och bli medlem gratis (med grundmedlemskap) och skapa ett CV, kolla in annonser, se andra medlemmar och mycket mer!
Jag är medlem på Filmcafé, och hittils har jag inte hittat nån annons som passar mig, men det kommer väl. Jag har iallafall fått skriva mitt allra första CV!!! :D
Jaja, här kommer länken:
Filmcafé! 

Enjoy!


*Update: NU HAR JAG SVARAT PÅ MIN FÖRSTA ANNONS!!! En om en reklamfilm som letar folk! Hihi, nu får vi hoppas att de svarar!*

Ha det bäst!

<3<3<3//Flickan Med De Många Namnen!!!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0