2012!




Plan som flyger mellan två kollapsande höghus, bild från Google.

Tänkte också berätta att jag var och såg 2012 igår, med mamma, min brylling och hennes pappa. Jag har bara ett ord; WOW.
Animatörerna har ju gjort ett UNDERBART jobb, allt verkade så realistiskt! Men å andra sidan så gillar jag inte riktigt filmer där huvudpersonerna är såhääär nära att dö typ 15 gånger i rad...

Filmen handlar ju om att soleruptionerna (stora energivågor som kommer från solen) har så stor inverkan på jorden att jorden faktiskt börjar smälta inuti, och jordskorpan börjar spricka och flytta på sig, och alla måste fly undan detta. Allt detta hade mayaindianerna förutsett för hundratals (kanske tusentals) år sedan att det skulle hända. Det har med en stark energi att göra, som bildas när planeterna står i ett visst läge.

När man ser den stora tsunamin komma över bergen, och när man ser stora landmassor med hus och allt vika sig och sjunka ner i vattnet, och när man ser husen rasa och alla människor hålla sig fast för livet fastän de vet att de snart ska dö, då tänker man hur läskigt det är att detta faktiskt skulle kunna hända!
Vi vet ju redan att när månen, jorden och solen står i en linje så drar energierna med sig tidvattnet och skapar ibland tsunamis.
Vad händer då när ALLA planeter står i linje med solen på det sättet?!
Den 21:a december 2012.
Har ni inte sett filmen, så GÖR DET, medans den fortfarande går på bio! Inte samma sak på tv tror jag...

Fler bilder från filmen, som vanligt från Google då min dator fortfarande är på lagning:

theend.jpg 2012 movie image by zack767Ser ni vattnet?
En munks hus uppe på ett berg...Pappan. En av huvudrollerna.
Staden sjunker.
Har ni sett 2012? Lämna gärna en kommentar och säg vad ni tyckte!


Tills nästa gång:
Ha det bäst!!!

//Flickan MEd De Många Namnen!

P.S.Åter igen, ALLA bilder är från Google!!!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0