THRILLER night indeed!!!

Woooosh!
Jag satt och lyssnade på thriller på Youtube:

Och kollade lite på texten till den...Ska nämligen lära mig den utantill.

Syrran skulle komma och äta tacos (yummy) hos mamma och mig ikväll, och hon var flera timmar sen. Vi ringde gång på gång till henne men ingen svarade. Till slut åkte mamma ut och letade efter henne, och var borta i nästan en timme! Jag trodde nästan att båda hade blivit tagna av zombies!!!
Till slut kom de ju hem (för typ 10min.sen), och hon förklarade att hennes mobil hade ingen täckning. Men fattar ni hur spooky det är när hon är borta flera timmar efter att sista bussen gått och ingen får tag i henne!!!!

Jaja, nu är hon här och vi ska kolla på let's dance. Det blir tacos imorrn istället, till Melodifestivalen.

Imorrn är det förresten träning igen, vi ska sätta upp en MJ musikal (därför ska jag lära mig Thriller-dansen) som ska betala för den andra musikalen! Biljetterna till MJ-musikalen ska börja med att säljas för 20:-, sen höjs priset, så skynda skynda för premiären är den 17e Februari!

Jag vet inte riktigt var ni ska köpa biljetter, så om ni vill komma kan ni höra av er till Sabi.
Funkar inte den länken, testa den här: Sabis andra länk.
Han har haft lite problem med bloggen så testa den första länken först. Logiskt. :P .

Kram allihopa, och off to look at Let's Dance nu!

P.S. Jag var just med i Postkodmiljonären! Kolla in reprisen! Jag sitter längst upp i grå tröja.

//Mirjam (a.k.a. Flickan MEd De Många Namnen!)

Förresten: Vad är er värsta Thriller-upplevelse? (Som sen visat sig helt logisk och ofarlig)

P.P.S. Jag läser just nu (jag syns ju aldrig utan en bok i händerna): TWILIGHT!!! Har Du läst den?! Vad tyckte du? :D:D:D

Bild från Google.


Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0