BEAT IT!!!

Haha, nej läsare, jag vill inte att du ska sticka här ifrån, tvärtom! Läs här vad jag ska vara med i! :::
[poster.jpg]

Yes, det är sant! Jag ska medverka i en hyllningsmusikal till minne av Michael Jackson. Jag ska dansa och sjunga tillsammans med folk från Showgänget och andra proffsiga dansare. Det kommer bli en kväll fylld med glädje och förundran! Det finns bara ca. 500 biljetter, så SKYNDA DIG ATT BOKA REDAN NUUUUU!!!!
Det kommer bli MJ-låtar och låtar från Jackson5. Underbar koreografi och begåvade sångare! Kom och se oss, boka innan det är för sent!

Nu måste jag göra klart läxan: en lägenhet i tekniken, hemkunskap och bild, skynda skynda den ska mejlas in idag!!! x)

Hoppas att alla har det jättebra, och till er som inte har det vill jag bara säga:
-Let you smile be your umbrella.

// Flickan MEd De Många Namnen!!!

Hjärt-ikon från Google.

PSSST! Förresten- tro mig, ni vill INTE missa Thrillernumret vi ska göra! Håll koll på scen!


Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0