MiB...................TEVEKVÄÄÄÄLL!!!!!

Haha, ursäkta mig för att det inte blev något inlägg i förrgår, det skulle ha blivit ett men min dator (som förresten har en amöbas intelligensnivå) bestämde sig för att göra tonårsrevolt emot mig och radera hela inlägget precis innan jag skulle klicka på "publicera".

Alltså: inte mitt fel.

Men NU blir det inlägg! Gissa vad jag ska göra ikväll? INGENTING!!!

Jaaa, jooo, jag ska ju titta på en av mina favoritfilmer. Men In Black II. Älskar ettan, men tvåan är också guld!
Så nu blir det recension igen! Vi kör på samma sätt som vanligt (OBS, det är den första filmen jag recenserar nu!):



Filmen handlar om  James som jobbar hos New York-polisen. En dag springer han ifatt en misstänkt brottsling som sedan hoppar av ett hustak. Det visar sig att brottslingen i själva fallet (haha) var en utomjording. James träffar K(ay), agent på MiB - en hemlig byrå som har hand om utomjordingar på och utanför Jorden. Snart har James blivit rekryterad till byrån för sin bra fysik och sitt kreativa tänkande. Det finns bara en hake. Han måste försvinna totalt från jordens yta.
James får alla identifikationstecken borttagna, som till exempel hans fingeravtryck. Hans nya namn är nu J(ay).
Klädd i den sista kostym han någonsin kommer bära måste Jay följa med på hans första och viktigaste uppdrag hittils: hitta galaxen och rädda planeten Jorden.
Allt detta medan han försöker smälta det faktum att det mitt ibland oss bor en väldig massa utomjordingar.


Favorit-skådis: Will Smith som spelar J. Hans humor, minspel och kroppspråk är helt underbart! Jag ÄLSKAR sarkasm.

<--Will Smith...

Av fem stjärnor får den
 här filmen fem stjärnor, eftersom:

- Den har en underbar humor.
- Den har en bra story och är snyggt gjord.
- Den känns unik i sin genre, även om man har sett hundratals amerikanska science fiction-filmer innan.
- Bra skådespelare, alla!
- Den har ett bra slut. Slutet gör filmen.

Skulle jag råda dig att se den? ABSOLUT! Vad väntar du på?! Såvida du gillar svarta kostymer, sjukt kul humor involverande sarkasm, aliens som sprängs och är riktigt slemmiga inuti och talande djur vill säga.



Det var allt för mig! Ha det BäSt!

ihopklippt av mig, filmstrip från Google//Flickan Med De Många Namnen!


Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0