AAAAH!!!!!!!!!!!!

Förlåt för att jag inte lade ut något inlägg om samhällslektionen, men jag försökte faktiskt!
Jag hade skrivit jättelänge, sedan försvann allt bara... Hata Mac? Yesbox. Ja, jag skyller på datorn, lär dig leva med det...
I alla fall, vi gjorde värderingsövningar. Ni vet, när man får ett påstående och ska ställa sig på olika sidor eller i olika hörn beroende på vad man tycker om det. Till exempel så sade Kari (min lärare) "civil olydnad är okej".
Civil olydnad är när man till exempel samlar ihop en massa människor och demonstrerar mot något, en sorts manifestation. Eller när man vägrar betala när man åker spårvagn (man smyger på) för att man kanske tycker att man inte ska behöva betala.
Sedan ställer man sig i "ja"-hörnet, "nej"-hörnet eller "osäker"-hörnet. Själv hamnade jag ganska mycket i mitten, inte för att jag var osäker men för att jag varken höll med om "ja" eller "nej". Ibland finns det för mycket detaljer och sidor på situationen för att bara säga "ja" eller "nej". Don't ya think?

Meeeeen ändåååååå............ Det var väl allt jag hade att säga nu. Mer kommer i nästa inlägg.
Take care och ha det bäst!
fuzzy heart//Flickan Med De Många Namnen!!!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0