Webcam!

Hejsan hallå allihopa därute i sommarvärmen!

Tänkte berätta lite om en av mina födesedagspresenter som jag ska försöka fixa till nu. Som ni kanske gissat er till så är det en Webkamera jag ska försöka installera nu idag. Vem vet, funkar det så kanske Youtube får sig en ny medlem inom kort

Jag hör av mig lite senare idag eller imorgon och berättar hur det gick, ni kanske till och med blir de första att se mitt första videoinlägg  YAY! BE EXITED!

Ha det gött allihopa!

<3 from google eller nåt... :P//Flickan Med De Många Namnen!

P.S. Här är en bild på min webkamera, det är en Logitech Webcam C300.

Bilder från Google...

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0