Svar till kommentarer! :)

bloggkommentarer augusti -10
Okej då, jag köper det.

"tjejen med 1 namn". Först av allt, "du läspar redan"= inte okej att kommentera så. Och förresten, är du så lat att du inte orkar skriva 1 i bokstäver (och för den skull göra det riktigt om du vill förolämpa mig och skriva Tjejen Med Det Enda Namnet) så orkar inte heller jag bry mig mer om dig. Blev dock lite nyfiken på vem du är...

Ellen: Tack, det tar jag som en komplimang (att du gillar min blogg och vill att jag ska blogga oftare?)! Anledningen till att jag bloggar så sällan är att jag har riktigt mycket att göra de här första veckorna i gymnasiet! Det blir förhoppningsvis mer senare, fortsätt gärna besöka så kommer det mer att läsa efterhand, det lovar jag!

Klara: Tack för rättelsen, det ska jag komma ihåg ;) Där ser man ju hur mycket jag vet :P Men jag brukar skriva som man uttalar det om det är sådana ord. Vänta, är det klara från S1A? jättegla smiley


Jaja, det var väl allt för nu, kommer förhoppningsvis mer snart ;)

miniman with heart//Flickan Med De Många Namnen!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0