Kurslitteratur och bling-bling!

Tjaaaaaaaaa allihopa!!! Fick ett litet fjortis-moment där, känner att jag måste börja med Sha shaaa bloggen! jättegla smileyNej, skämt åsido, nu ska vi snacka skola!

Jag började gymnasiet i tisdags, Sigrid Rudebecks. Nej förlåt mig, jag går inte där, jag går på HOGWARTS! Tusentals trappor som flyttar på sig. Mitt hemklassrum ligger längst upp, längst bort i huset. So Gryffindor, right?

Det var dock inte det jag skulle skriva om nu. Det har kommit till min vetskap att Adlibris (bokhandel på nätet) ger studentrabatt. Tror ni jag kan få rabatt på mina engelska böcker om jag ska använda dem till min engelskaläxa? HAHA!!!

Förresten så har vi redan fått första läxan, och jag är KLAR med den! Tidsoptimist som jag brukar vara är jag stolt över mig själv just nu! En presentation av oss själva på engelska, på under 200 ord. Good luck till mig som inte är kapabel att skriva saker som är under 13 sidor långa. Yes yes.

Åsså till mitt andra ämne i detta inlägg. BLINGET. Fick hem Guldfynd-katalogen idag, och ME LOOOOOVE!!! Har letat efter en sådan klocka hur länge som helst! Sökt med ljus och lykta! Den billigaste jag lyckats hitta kostar 398 kronor. Guldfynd- 98:50!!! Och nyckelhalsbandet har jag också letat länge efter! GREAT!!!

guldfynd! by my webcamVilken färg? Lila såklart, 90% av min garderob är lila.


Jaja, det var väl allt for now...

Ni får ha det så bäst tills vi råkas igen!

<3 from google eller nåt... :P//Flickan Med De Många Namnen!

Kommentarer
Postat av: Klara

Det heter cha cha :P inte sha shaaa hahahah

2010-08-26 @ 14:28:33

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0