Det är mycket nu...



Hejsan hallå alla därhemma eller på biblioteket eller sommarstugan eller var ni nu kan tänkas vara...

Nu är det kärvt kan jag be att tala om för er. Förutom allt skolarbete så har jag nu på lördag och söndag:

Lördag:

*Övning till flash som vi ska göra på söndag. Kom till slottsskogen om ni vill vara med! Dans blir det! Kl. 13:00!

Söndag:

*10:00-12:20 (som tidigast) är det kören, vi ska avtacka en präst (fastän jag inte är kristen), och en liten surprise (kanske kan filma och lägga upp här...)! Vill ni se, kom till Älvängens blå kyrka 11:00.

*Så fort jag kan in till Göteborg för att vara med på en flashmob (säger inte var för det vet vi inte än, men det blir Michael Jackson)!

*Flashmobba några timmar...


Detta kanske inte låter så stressigt, men för er som har varit med i en kör och övat EN gång innan föreställning och sedan varit tvungen att stressa iväg någon annan stans för att snabbt lära er något som ni direkt efteråt ska visa upp- ni vet.

Tills vi råkas igen: ha det bäst!

fuzzy heart//Flickan Med De Många Namnen!

P.S. En eloge till min brylling Amanda som har datorkunskap varje dag nu och har just startat sin egen blogg som del av kursen. Du är jätteduktig, kämpa på bara!

P.P.S. Ni kan ju kolla in detta om ni vill lära er grunderna för dansen: http://www.youtube.com/watch?v=fbWpErDuUwk

Det kommer inte vara exakt så, men nära på.

Kommentarer
Postat av: Mathias

Hur många namn har du ? Och kan du säga alla dem ? Jag är nyfiken :)

2010-08-29 @ 14:22:06

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0