Voodolls!

Hahaa XD


WoW! Hittade till en jätterolig sajt via en kompis blogg, kolla in detta! Hade jag inte varit så fattig (vilket jag desperat håller på att fixa-kolla förra inlägget) så hade några av dem redan varit på väg mot brevlådan min!

Kolla in dessa goa Voodo-dockor!!!
Djävulen____________Dregen!(designad & signerad av Dregen)__________Vissa kommer i 2-pack
Devil BabyDregenLinda ShadowePrincess LalitaStrike Back ComboZombie MagicianKataBrainBlack MambaAmir the Party Prince

Haha urhäftiga, eller hur?! Vissa kommer i 2-pack, och med alla Voodolls förljer det anvisningar och voodoo-ritualer, plus en personbeskrivning av dockan.

Jag måste erkänna att jag faktiskt kan behöva ett stort antal av dessa ;)

Vadå, trodde du att Voodoo bara användes för att straffa folk och jävlas med dina fiender? Nejdå, det är så mycket bättre!!! Du kan göra väldigt mycket med dessa dockor, kolla in dem själv på deras hemsida!

Länk: Voodolls!

Vad väntar du på? SKYNDA SKYNDA!!! :D

Tills vi ses/höres/läses igen:

Ha det bäst!!!

<3 from google eller nåt... :P//Flickan Med De Många Namnen!

P.S. I nästa inlägg får ni reda på varför jag kallar mig Flickan Med De Många Namnen (ni som inte redan vet-ni andra får också se något roligt!)!!! Så skynda tillbaka när ni besökt voodoons hemsida!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0