PENGAR!!! Moahahahahaaaa!...

XD

Hejsan hallå allihopa!!!

Jag sitter här och letar sätt att tjäna pengar på bloggen. Det går.....sådär. Jag har lyckats nästla mig in på en sida som ser ganska bra ut, men jag känner på mig att mamma kommer bli helt misstänksam och inte vilja att jag går i närheten av den webplatsen igen :P Men man vet ju aldrig...

Sidan heter Trade Doubler och jag har hittat något som heter Affiliate (Affiliator på svenska tror jag). Jag måste nog läsa lite till innan jag fattar vad det går ut på men det verkar okej...

<3 from google eller nåt... :P// Flickan Med De Många Namnen!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0