Cocoo cocoo!

....Sade ugglan! Haha, nej nu är det påsk och då är det ju kycklingen som ska låta! Hur låter den då? Tweet tweet! JUST DET FOLKET!!! Jag har nu officiellt börjat Twittra! Ni hittar mig på www.twitter.com/Today_For_You . Finns ni på twitter? Lämna en kommentar så hittar jag er kanske! :D

Jaja, vi får väl ge den där ugglan en chans då ;) Men vad var det den sade? Jo, att det finns en tävling på Cocoo som jag är med i! Man ska skriva om sina favoritsmycken från Cocoo. Så här är de:

cuffs från cocooHittade detta snygga armband nyligen som jag fastnade för. 145:- kostar det. Hade jag inte varit pank så hade det redan varit på väg hem till mig i posten ;)

from cocooÄnnu en favorit. Vi behöver alla lite mer färg i vardagen, så då passar väl detta utmärkt?! 195:-.

VÄNTA LITE!!! Innan jag fortsätter vill jag påminna mina bloggläsare om att ni fram till den 19e April i år får 15% rabatt när ni handlar hos Cocoo. Allt ni behöver göra är att ange rabattkoden bloggspecial.

Och så självklart en av mina största favoriter, armbandet där det står "I <3 MY BLOG":
also from cocoo!195:- även det.

Och så en självklar favorit då jag älskar färgglada armband och nitar:
from cocoo Den finns i färgerna röd, grön, gul, svart, grå, blå och orange. ME LOVE!!! 195:- den med.

peace and love from cocoo   |  /|\ 125:-, finns i många olika färger, både som silver och guld. Den här tycker jag mycket om då jag kämpar på mitt sätt för att få fred på jorden (om jag nu bara hittade Al Gores mejladress...). :)

cocooÄnnu ett som finns i många färger! Bara 85:-! Me like very much!!!


Av halsbanden då? Tja, alla cupcakes älskar jag ju såklart ;)
Det är egentligen nästan de enda halsbanden jag har fastnat så för... Jag ÄLSKAR klockorna!!! Don't even get me started on them!


ett annat cocoo halsbandlila cocoo halsbandbrun upcake från cocoo

Och så självklart de halsband som också är klockor. HELT underbara. ME LOVE!!!

berlockhalsbandcocooC<3 Cocoo:)

Och så självklart:
cufflace from cocoosom jag har döpt till Cufflace. Haha, fattar ni?! A necklace of cuffs- a cufflace!!!

Jaja, det var det! Det kommer ett mejl till Coco snart! :D

Ha det bäst!

<3//Flickan Med De Många Namnen!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0