Halloween!!!

GUD VAD KUL JAG HADE IGÅR!!!!

Det var spöknatta på Mötesplats Ungdom i Ale Gymnasium, och såhär såg schemat ut:

Hela Kvällen: Sminkning (jag blev en döende människa), tipspromenad (jag o kompisarna glömde fylla i namn:P).

18.00: Filmvisning i teatern (Corpse Bride, såg en liten bit av den), eller spökboll i gympasalen (tycker de kunde spelat i mörkret, men det var kul ändå...träffade gamla kompisar där)...

19.30: Spökvandring i katakomberna! (se nedan för mer information).

20.30: Showgänget uppträder på lilla scenen (GUD VAD DUKTIGA DE VAAAAAAR!!!!!!!!!!Sminkat halva ansiktet vitt, andra halvan svart, hade trasiga kläder på sig. Det var typ 5 eller 6 personer som dansade, folk jag känner...), och prisutdelning för snyggast kostym (en liten kille med bara svart munkjacka och svarta mjukisbyxor vann...grattis Veronica med snyggast kostym!)!

21.00:GÅ HEM MED ER, NU ORKAR VI INTE MED ER LÄNGRE!!!!!(fast det stod inte ordagrant så på scemat....)


Men hjälp vad kul (INTE läskig) spökvandringen var!!!!!!

Vi fick vänta ett bra tag innan vi fick gå in, de sade att de hade tekniska problem (vi gissade på att ett av skeletten hade gått bazookas och börjat dansa runt i korridorerna och förökt strypa folk)....

Vi fick gå in fem och fem. Jag gick med min kompis Michelle, en som heter Ida, Amanda och Elena (de senare två dansade med resten av showgänget).

Men när vi väl kom in! Vi gick nerför spiraltrappan och genom en dörr som smällde väldigt hårt bakom oss! Då skrek jag ju självklart "KOM IN ELLER STÅ KVAR! MIG KVITTAR DET!"
In i en helsvart korridor dekorerad med såna där självlysande stjärnor. Plötsligt tog alla stjärnor slut och det var kolsvart, förutom ett litet litet ljus från en dörr lång bort i fjärran... Jag hatar verkligen att inte se golvet när jag går på det...
Iallafall, vi gick genom dörren till ett lite ljusare rum med en trappa i det. Då hoppade en kille med en zombie-mask fram och skrek åt oss. Självklart jagade jag honom nerför korridoren och skrek tillbaka. Jag skrämde skiten ur honom!
När jag skrämt honom klart frågade jag vart vi skulle härnäst.
Uppför trappan var det visst. Där stod det någon bakom en pelare och blinkade åt oss med en grön laser. Vi fick ducka för att inte slå huvudena i ballongerna och spindelväven. Så klart gick jag ju runt pelaren och hälsade på den trevliga människan med det blinkande ljuset.
Nerför en trappa ut på ett golv täckt med spindelväv. Ut hoppade en annan kille och skrek åt oss. Behöver jag säga vad som hände med honom? ;)
Sedan var det slut och en djävulstjej med blinkande horn öppnade så snällt dörren för oss så att vi kunde gå tillbaka ut igen.

Hela tiden hörde man hur de andra grupperna skrek bakom oss! Haha de var livrädda! Det var mer roligt än läskigt tycker jag... Ända gången jag skrek var när jag sprang efter den stackars zombie-killen som nog aldrig blir sig själv igen... ;)

Vad gjorde ni på halloween då? Lämna gärna en liten kommentar ;)...

PUSS PÅ ER!!!!!

<3
<3 <3 från Flickan Med De Många Namnen!

P.S.Jag fick mig en liten fanklubb när jag flummade loss i kön till spökvandringen igår...De gillade visst knäppa människor ;)...

Dying-person-makeup!Sorry att jag inte hann vända på den ;)
DETTA ÄR DAGENS BILD!!!!!!!!!!!!!!!

JAG IGÅR!!!!!!!!!

ME!!!!!! JAG IGÅR!!!! Schnygg eller hur??? :D

Kommentarer
Postat av: michelle

du ser sjuk ut! men det gör du juh alltid xD

saknar dig gumman(L)

2009-12-29 @ 20:46:08

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0