AWE-waaait for it-SOME!!!

Haha, gissa vad jag zappade förbi på TV-apparaten min idag? CBS's How I Met Your Mother. Och som bonus, gissa vilket avsnitt? Jo, det ENDA musikalavsnittet! (och ni vet hur galen jag är i musikaler) 

JO, jag räknar det som musikalavsnitt även om det bara fanns en låt med. Varför? För att jag kan! Och för att låten var ett tvättäkta musikalnummer!

People of the Earth, I give you: Barney Stinson and The Suit Song! (not my video or song, so don't sue me)



P.S. Om någon har sett ett annat avsnitt där de sjunger, dansar, eller varför inte båda- BERÄTTA!!! För då vill jag se det! Har ni hittat ett Youtube-klipp av det, länka gärna i en kommentar, för DETTA - detta vill jag se!

Jahapp, det fick bli ett kort inlägg idag, för nu ska jag gå och äta pommes och kassler och titta på film! Vet dock inte vilken än... Inte för att ni är SÅ intresserade då... Men men, ce'st la vie...

Ha det bäst!

ihopklippt av mig, filmstrip från Google//Flickan Med De Många Namnen!!!

P.P.S... Jag glömde visst en bok i boklistan! Labyrinth av Kate Mosse ska vara med (på vilken plats vet inte ens jag)! Så nu vet ni det!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0