Kefas!

Hejsan hallå allihopa!

Ville bara berätta om vad jag gjorde igår, trots träningsvärk överallt och blåsor på fötterna.

En klasskompis till mig berättade om Kefas, en...hur ska man säga...ungdomsgrupp som håller till i Kungälv, i Kastalakyrkan. Inte för att jag är kristen, men det måste man inte vara sade hon.

I alla fall gick jag dit (åkte bil, men ändå) och kollade hur det var. Det var bättre än jag väntat mig! Människorna var helt underbara (och inte minst galna), kände att jag verkligen trivdes och passade in där...

Kefas! (C)!

Litet internskämt för dem som var där och kanske läser detta nu: Kim kommer från och med i går och för alltid att heta Baugetten, Le Baugette, eller Baggen. Eller Kim Baugette. Bara så ni vet...:)>:o


Förmodligen så kommer jag att åka dit igen, kanske till och med nästa fredag om jag inte har för mycket att göra... De var så roliga och snälla allihop att det slutar med att man saknar dem även om knappt känner dem.


Hihihi... Jaja, det var nog allt jag ville ha sagt nu...

Ha det bäst tills vi råkas igen!

<3 from google eller nåt... :P//Flickan Med De Många Namnen!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0