Flickan Med De Många Namnen's namn!

Hejsan hallå därborta!

Tack för att du påminde mig Mathias, om att lägga upp mina många namn här på bloggen!  Självklart ska jag göra det! De är dock så många att ni bara får några stycken just nu, men det kanske kommer fler senare!jättegla smiley

Här är några i alla fall:


Mirjam (of course)

Mia

Mirre

Smirre

Smirre Räv

Smirnoff

Dramaqueen

Öh, du

Meatsefire
(uttalas Mettsefajjer- har ingen aning om vad som menas med det...)

Flickan Med De Tusen Rösterna (kommer ifrån min förmåga att imitera nästan vad som helst)

Miruna (ska jag någonsin byta namn blir det till detta rumänska namn som betyder "fred"-men jag älskar mitt namn nu med så...)



Visste ni förresten att Mirjam betyder "rebellisk" eller "deras rebell"? Sant. Hihi


fuzzy heart//Flickan Med De Många Namnen!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du glömde morotshuvud i 6 ;)

2010-12-28 @ 19:40:16

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0