KRIS!!!!!!!!!!!!

Hej allihopa!
Jag behöver er hjälp!
Min teatergrupp ska sätta upp musikalen Rent nu i Maj/Juni, och det SAKNAS huvudroller!!! Vi har redan börjat med förberedelserna (öva låtar, gå igen manus en gång), men nu behöver vi huvudroller! Det FATTAS nämligen ca. 10 huvudroller! Du måste kunna sjunga, skådespela, dansa, och prata flytande engelska då musikalen ska spelas upp helt på engelska (det blev krångel med britterna, så vi tog det som det kom).

Här är all fakta:

Bild av Sabi.

Ooops, ser ut som det fattas en sak...; du som söker ska vara mellan 15 och 30 år gammal.

Så nu vet du det, så SKYNDA DIG till Ale Gymnasium och ansök!!! Who knows, you might get lucky...


Och så var det en annan sak. Den 27:e Mars är det Earth Hour (när man ska stänga av all elektricitet en viss timma på dygnet), och då (inte den timman) ska Showgänget uppträda i Ale Gymnasium på en Earth Hour konsert, så missa oss inte! Det vill du se! ;) Sång och dans!!!

Tack och hej, blåbärspastej!

Ha det bäst nu allihopa!

//Flickan Med De Många Namnen!

P.S. Haha, jag håller just nu på att skriva ett musikarbete om musikalen Rent... För er som känner till den kan jag berätta att jag just nu har kommit till rekvisitan och castingen, bla. Frankensteinborden Michael Greif ville ha. Det var nog såna "bord" vi hade i Beat It... :)

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0