Kommentarer!

Hej!
Har sett att vissa har postat sina kommentarer två gånger för att den inte synts under inlägget, ville bara säga att min dator har crashat och är för tillfället helt avstängd tills alla trojanska hästar vill galoppera ut ur den.
Därför använder jag syrrans dator (utan att hon vet om det :P ) till att skriva detta inlägget. Det betyder också att jag inte kommer kunna läsa och godkänna alla kommentarer, men jag lovar att jag får dem, för varje kommentar ni gör här så får jag också ett mejl där kommentaren står.

Så ifall ni inte ser er kommentar: ha tålamod. Den kommer, jag lovar. Så fort jag får tag på en dator att blogga ifrån så kommer det ett inlägg, promise.

Ville gärna tacka Kakan åter igen för den fina bilden på Neytiri ur filmen Avatar. Så himla snygg den är! You got skill, remember that!

Vill också tipsa alla er som INTE sett Avatar; GÖR DET!!! Den var fruktansvärt bra! Allt jag väntade mig av den och mycket mer! Men den tjänar nog bäst som biofilm, så om ni inte har hemmabio: se den på en riktig biograf istället, den gör sig nog inte så bra för TV:n. Ljudet, de fint detaljerade animationerna, stämningen osv. kräver att man ser den på storbildsskärm.
Så vänta inte tills den kommer ut på dvd!!!SE DEN NU!!!

Tills vi ses igen!!!
Ha det BÄST!!!

*Nu ska jag klicka in och kolla statistiken. Jag gissar på 0...*

//Flickan Med De Många Namnen!!! (bild från Google då som sagt min data crashade med alla bilder)


Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0