ÄTLIGEEEEN!!!

Helt underbart!
Idag är det JULAVSLUTNING!!!
Kören ska samlas i Hagakyrkan 9:15, avslutningen börjar 10:00!
Sedan ska vi iväg till klassrummet och säga hejdå, och efter det är det LOOOOOV!!!
Bästa början på lovet?Åka till Alingsås och julhandla med polarna! Okej okej, jag vet att jag har köpt alla julklappar redan, men det blir SKITKUL ändå!
happy smiley from google...
Vad ska ni göra på lovet? Förutom fira jul då...

På måndag blir det tandläkarbesök igen, sedan bio med mamma. Vi ska se näst sista Harry potter-filmen. Tror inte att den på långa vägar kan mäta sig med böckerna eller min fantasi, men jag har ändå höga förväntningar på den!
Har ni inte läst böckerna? JAMEN SÅ GÖR DET DÅ!!! Men läs dem på engelska! Språksjälen och stora bitar av historien försvinner i den svenska versionen...
Ha det BÄST! Och bara så ni vet- bara för att det är jul så slutar inte blogginläggen komma!
<3 from google eller nåt... :P//Flickan Med De Många Namnen!!!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0