GAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MEN SHIT OM NI URSÄKTAR MITT SPRÅK!!!!!!!!!JAG HÅLLER PÅ ATT GÅ UNDER HÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SUCK... Som min senaste facebook-uppdatering sade så är jag fullständigt och totalt lost. Jag är inte en sån som blir kär i första bästa men denna gången alltså WOW. Låtcitat: "Love hit me- just like a ton of bricks!" Och jag fattar inte vad jag kan göra för att få slut på lidandet! En person jag inte sett på ganska länge, och till och med när jag såg honom för flera år sen var jag lost i hans ögon (snacka löjligt det lät). Fattar bara inte att det händer igen och med samma person till och med!!!!!!!!! Jag kan ABSOLUT inte berätta för honom, nej jag ska nog bara vänta och låta honom fundera ut själv varför jag inte kan ta ögonen ifrån honom... Jag är verkligen FAST!!!!!!!!!! Jag kommer DÖ om han inte fattar nåt snart!!!!!!!!!!!!

Suck...Lite medkänsla tack! En snäll kommentar skulle inte sitta hlt fel... Men det är väl för mycket att begära med tanke på att typ ingen har ens läst mitt första blogginlägg än... ;) ska samla läsare på alla sidor jag är medlem i nu!!!!!!!!!! Inte så många faktiskt... Mest facebook... Jaja, det får väl gå!

Tills vi hörs igen!

100000000000 kramar från Flickan Med De Många Namnen!

P.S. Detta meddelandet är min statusuppdatering på facebook just nu (låttexten är från en musikal jag ÄLSKAR):
------
"I should tell you, I should tell you... I should tell you, I should tell you... I shoul tell you-I love you..." Haha du har ingen aning om detta men det skiter jag i! Förhoppningsvis kommer du väl på att det är du så småningom... Du skulle kunna få en ledtråd men jag kommer inte på nån som inte avslöjar allt!!! ♥ ♥ ♥
-----

<3 <3 <3 P.P.S. Kommer du på vem du är, posta gärna en kommentar här och ge mig en ledtråd om att du vet ;)

Kommentarer
Postat av: Ajka

Känner precis som du :D Är kär i en kille i klassen & vet inte vad jag ska göra XD Blir galen x)

2009-10-25 @ 18:28:58

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0