DAGENS BILD!!!

WOOOOOOW!!!!!!!!!!!!!KOLLA IN!!!! I förra inlägget skrev jag ju om en zombie-prinsessa med en yxa i ryggen! Gissa vad jag hittade på Google! Detta måste bara bli dagens bild! Jag säger bara
W-O-W!

Hittas på Google bilsök via

Betyg 1-10: 7 tror jag...
För att: Sminkningen kunde varit bättre, och kläderna skulle nog inte varit så hela och rena... Men i stort sett är idén jättehäftig!!! + i kanten för minen hon gör :).

Hallå... Vänta lite nu... Är inte det en riktig prinsessa med ett inklippt zombie-huvud? Gaaah, TABBE! Ska försöka leta upp en riktig zombie-prinsessa! Jag lovar!


Kommentarer
Postat av: Pian

Oj! Det var många kommentarer! Tack för svaret om bilden, dem rörliga bilderna är så söta! :) Hur du ändrar ditt kommentarsfält så går du in på kodmallar och sen i hörnet finns en flik där du kan välja olika sidor och då väljer du "Entry page" och sen så får man leta lite för att hitta där man ska ändra :) Och bilden får du självklart använda men länka gärna till mig då :) kramar

2009-10-29 @ 14:15:12
URL: http://ruweni.blogg.se/

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0