Underskattad låt!

Har kommit på en sak... Ni vet Tommy Nilssons låt "Öppna din dörr"? Jag tycker det är en fruktansvärt underskattad låt. Lyssna på den! Den är ju jättebra!

Tipstime!!!!!!!!! Nån som har sett Riverside? En serie som går i SVT24 och SVTworld. På söndagar har jag för mig. Idiot-SVTplay vill ju inte fungera för mig så jag har ännu inte fått chansen att se ett avsnitt och jag vet inte hur många jag missat men jag har på känn att den är JÄTTEBRA! Ser du Anton, jag gör reklam för dig! x) Typ... Haha, ifall du läser detta, så ha de gött!(För er som inte fattar ett skit så är Anton Gold-bloggaren- en av skådespelarna som är med i Riverside :P).

För er som vill kolla in Antons blogg: www.anton-g.blogspot.com

Vad var det nu jag skulle säga....Jo just det! Kommer ni ihåg inlägget GAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!!!!!!!!! som jag skrev 19e i 10e? Jo, jag skulle bara säga att han inte verkar ha fattat än...Till min stora besvikelse fick jag reda på att han har flickvän. DÖDEN! Men nejdå, han fattar nog snart... Förhoppningsvis läser han bloggen och har en liten aning åtmistone.
Har detta hänt er? Det är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jobbigt!!!!!!!!!!
KAN DU INTE BARA FATTA VEM DU ÄR OCH SKRIVA DET HÄR SÅ VI FÅR DET ÖVERSTÖKAT!!!!!!!!! Kom igeeeeeeeeen!!!!!!! Jag menar hur svårt kan det vara egentligen?! Skulle skrivit en massa fiffiga ledtrådar här men kan inte komma på en enda som inte direkt avslöjar vem det är... ;)

Vet ni några roliga blogg-tävlingar man kan vara med i? Berätta då! Jag har ändå inget annat för mig. Föutom typ 1000 läxor men men...

Såg att bildlänken till den där twilight-bilden inte funkade...Jaja jag får väl leta mig tillbaka till hemsidan och hitta bilden igen och försöka på det vanliga sättet ;)...

Ha det så JÄTTEBRA med er nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ledsen att det inte blev så mycket roligt denna gången men nästa gång (när jag har mer tid att skriva) kommer det låttips, möjligen frågesport, lite annat roligt och kuliga bilder jag tagit ;) Förhoppningsvis blir inte min data helt spastisk igen, så ska jag väl kunna fixa en snygg höstdesign till bloggen... ;) Om jag bara visste hur man gjorde en egen... Nån som vet och vill berätta? PLEASE?! :D
(\_/)
(O.O)
(U U)*
lllllllllllllllllll Bunnys blir det fler av, ska ni nog se ;) så kreativ som jag är...


<3<3<3<3<3<3<3<3<3//Flickan Med De Många Namnen! :D KRAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!!!


Ojojoj här glömmer vi nästan dagens bild! Här är den iallafall! Snyggt va? 100% (C) ;)...Men det visste ni redan eller hur? :) Blev faktiskt väldigt nöjd med den även om den är ganska enkel..... Vad tycker NI? :D
schnygg va? vad mycket man kan göra med photoshop! (ja nu var det ju photoplus jag använde men ändå ;) )....

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0